sobota 1. února 2014

Dermacol AROMA RITUAL

Není tomu tak dávno, co mi došly mé voňavoučké sprchové gely od Balei. A protože mám drogerii DM  daleko (cca 30 km) tak když už se tam vydám tak alespoň udělám pořádně velký nákup abych tam zase za měsíc nemusela. Takže jsem se vydala do DM. Do košíku jsem si naházela všechno co jsem potřebovala ( i něco co jsem nepotřebovala :) ) a šla jsem zaplatit. Cestou k pokladně mě oslovily tyto sprchové gely od značky Dermacol.






Říkaly mi, že jsou slevněné ať si k nim aspoň přivoním. A já neodolala :)
Sotva jsem k jednomu přivoněla už jsem je házela do košíku. Vzala jsem si jen dva protože jsem nevěděla jestli mi budou vyhovovat atd. O to víc jsem byla doma ráda, když jsem zjistila, že nejen nádherně voní ale strašně mi vyhovují.

Vyzkoušela jsem tedy tyto dva. Běžná cena je kolem 59 kč a v balení je 250 ml.

Tento zelený je se sladkou vůni vodního melounu. Na etiketě píšou, že by měl  dokonale zvlhčovat a osvěžovat unavenou pokožku těla a povzbuzovat mysl. Extrakt z vodního melounu pokožku hydratuje a podporuje její regeneraci.
Je pravda, že když se s ním ve sprše umývám, hned mám lepší náladu a lepší myšlenky a to díky té jeho sladké vůni. Prostě nádhera :)



Oranžový sprchový gel je s vůni belgické čokolády a ptyto sprcháčeomerančem. U něj na etiketě píšou, že dokonale čistí pokožku těla, zanechává ji sladce provoněnou a dodává pocit příjemné vláčnosti. Pomerančový olej osvěžuje mysl, rozveseluje, odstraňuje napětí a harmonizuje duši.
Jak už jsem u "zeleného" sprcháče psala, po umytí těchto sprcháčů mám rozhodně lepší náladu a je mi hned lépe. Voní tak nádherně, že bych je místo napiplání na tělo raději celé snědla :)
Tyto sprchové gely budou určitě dostání i v jiných drogeriích než jen v DM. Viděla jsem je i v Globusu. 
Už se těším, až si půjdu pro další a vyzkouším zase jiné vůně. :)

A co vy? Vyzkoušeli jste tyto sprcháče? Určitě mi napište dolů do komentářů. Mějte se krásně Vaše 
                                                                                                                                             Nicol

1 komentář:

  1. Ahoj, miluji tuhle jejich řadu. Sprcháč mám pistácioný, nádhera :)
    Pak mám tělový krém pomaranč a čokoláda a nakonec jsem si koupila ještě tělový olej hrozny s limetkou. Je těžké si vybrat jednu vůni. Nejvíc využívám asi ten tělový krém, je jemný a nahradil mi tělová mléka :) Ta vůně je cítit ještě dlouho potom a opravdu to pročistí mysl :)

    OdpovědětVymazat