pondělí 17. února 2014

Produkty, které mě zklamaly


Znáte to. V obchodě se Vám zalíbí nějaký produkt, buď balením, barvou, značkou, cenou prostě čímkoliv. S nadšením si jej tedy zakoupíte a už se nemůžete dočkat prvního použití.  A pak to přijde, první aplikace a "ejhle" produkt, který jste si  nadšením koupili není podle Vašich představ. Tak co s ním? Darovat? Vyhodit? A nebo jej necháme mezi ostatními s tím, že se jednou bude hodit?

Tak tohle přesně se mi občas taky stane :(
Většinou si produkty nechám s tím, že je do potřebuji. A pak mi mezi ostatními leží klidně i roky.
V takovém případě se jedná o dva laky, jeden od značky Essence a druhý od NYC. Laky mě zaujaly svou barvou i cenou.


Chtěla jsem nějaký lak s nevýraznou až tělovou barvou což se mi povedlo najít u laku od Essence. Avšak krytí tohoto laku je až po 3 vrstvě a to stejně malá. O výdrži tohoto laku ani nemluvím, na nehtech nevydrží ani 24 hodin. Takže za mě palec dolu :(

Odstín 03 cotton candy


Odstín 03 cotton candy


Druhý z laku, které mě zklamaly ale stejně ho mám doma. Je od značky NYC. s krásnou meruňkovou barvou s lehkým šimerem. Lak má absolutně nulové krytí, přijde mi to spíš jako bezbarvý lak s nádechem do meruňkové barvy. Výdrž už je lepší ale i přesto mě moc zklamal.

Odstín 225 Water Taxi Peach



Odstín 225 Water Taxi Peach

Další z dekorativní kosmetiky je tento korektor od Essence, který jsem dostala minulí rok k Vánocům.  Odstín je super, celkem i vydrží až na to, že vysušuje a zalézá do vrásek :( takže je na nic. 

Odstín 01 MATT SAND


Odstín 01 MATT SAND


No a z pečující kosmetiky tu mám dva produkty, které mě absolutně nesedly a nezaujaly. První je dvoufázový sprej na vlasy od Pantene. Vlasy by neměl zatížit, je pravda, že jsem nějakou změnu ve vlasech nezpozorovala, teda až na to, že mi hezky voněly. Ale většinou když jsem si to do vlasů nastříkala tak jsem je za chvíli měla mastné takže za mě opět palec dolů :(
( Na fotce už je jen prázdný obal, nakonec jsem ho přeci jen asi po roce vypotřebovala)



A jako poslední produkt, který mě zklamal z pečující kosmetiky je produkt z Avonu. Je to tato čistící pleťová voda proti akné, která by měla být proti černým tečkám.  Používala jsem ji převážně na nos, protože tam mám nejvíce černých teček. Opět jsem žádnou změnu nezaznamenala, což mě celkem zklamalo :(




 Tak tohle by byly produkty, které mě opravdu zklamaly a očekávala jsem od nich opravdu víc. Máte taky nějaké produkty, které Vás zklamaly? A co s nimi potom děláte, vyhodíte je nebo pošlete dál?
Vaše Nicol

2 komentáře:

  1. Ten koretor mám občas v košíčku a pak ho tam zas vrátím a nemůžu se pořád rozhodnout. :) Jako zdá se mi dobře krycí i odstín dobrý, ale pak si zas uvědomím, že korektor vlastně nepotřebuju, že mám doma jiný. :) Minule jsem si místo něj vzala samolepky na nehty. Ale pořád mi vrtá v hlavě. A co s ním budeš dělat? Já výrobky, které mi nevyhovují, většinou rozdám v okolí. A někdy je mám doma, třeba 2 roky ležet, a pak vyhodím :)
    http://radkakaiserova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej naštěstí dostala k Vánocům takže nemusím litovat svých vyhozených peněz :)... Poslední dobou ho používám na nějaké nedokonalosti ale na kruhy pod oči rozhodně není, alespoň mě nevyhovuje. Bůh ví, třeba zrovna tobě bude vyhovovat

      Vymazat