úterý 4. února 2014

Balea kosmetika

Ahoj, momentálně jsem v zahraničí a proto jsem pro Vás nachystala dva články aby tu  alespoň něco bylo než dorazím domů.První článek tedy bude teď a ten druhý jsem pro Vás nachystala na čtvrtek.

Takže se pohodlně usaďte a já Vám něco povím o těchto třech kráskách od značky Balea. To, že se dá značka Balea koupit jedině v drogerii DM nebudu snad už ani zmiňovat.


Na obrázku (zleva) je sprchový gel, máslo na nohy a šampón na vlasy.

Začneme tedy sprchovým gelem. Dočetla jsem se o něm u některých blogerek. Je to tedy sprchový gel borůvka, v balení je 300 ml. Má nádhernou vůni a skvělou modrou barvu což mi přijde zajímavé. Když ho ve sprše použiji nádherně provoní celou koupelnu, dobře pění a nevysušuje. Za mě určitě palec na horu a stoprocentně si jej koupím znovu.



Pokračujeme máslem na nohy. V balení je 200 ml. Máslo je s citronovou trávou a mátou, opět nádherně voní jako všechny produkty od Balei. Máslo taky obsahuje aloe vera což je super. A produkty s aloe verou zbožňuju a ráda používám. Nohy zanechá hydratované, hladké a příjemně vonící. Opět palec nahoru 


A jako poslední tu máme šampon na vlasy s vůní kokosu. Upřímně, není snad nikoho kdo by nemiloval tu jejich vůni.  V balení je 300 ml. A je bez silikonu, což někomu může přít fajn, upřímně na moje vlasy to nějaký vliv nemá. Tento šampon si kupuji už pravidelně a budu si jej kupovat i nadále. Je to moje jednička.


Tak to byl celkem rychlý článek na pečující kosmetiku od značky Balea a další článek bude už tento čtvrtek tak se na něj nezapomeňte kouknout :)
Vlastníte taky nějakou kosmetiku od značky Balea? Určitě mi to napište dolů do komentářů :) Vaše Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat