pátek 14. února 2014

Jak já pečuji o své vlasy

Ano, jsem jedna z těch šťastných co se můžou pyšnit s dlouhou a hlavně hustou hřívou :)
Za hustotu můžu poděkovat své mamce, po které jsem tuto super věc zdědila.  Avšak délku a zdravost svých vlasů mám díky olejíčku z Avonu na který jsem dělala speciální článek.
Jak už jste se mohli minule dočíst, vlasy jsem měla tak po ramena a věčně zničené. Už jsem z toho byla opravdu zoufalá a nevěděla jaký přípravek mám použít aby jsem měla tu krásně lesklou a zdravou hřívu jako mívají v reklamách :)
Nakonec jsem tedy přece jenom našla pár přípravku, které mi naprosto vyhovují a které používám dodnes. A tak Vám dneska popíšu jak se já starám o své vlasy.


Dnes už mám vlasy pod prsa, dlouhé, zdravé a husté. Mám štěstí, že se mi tolik nemastí a tak si je umývám 2x někdy 3x  do týdne. Momentálně používám šampón od Pantene aqua light.


Šampón má gelovou konzistenci což mi nijak nevadí. Vlasy jsou po něm krásně lesklé, jemné, nadýchané a vůně v nich vydrží neuvěřitelně dlouho. Což se mi ještě u žádného šampónu nestalo abych třeba na druhý den cítila ještě tu vůni ve vlasech. Hlavu mám po něm úplně lehkou, jako bych zrovna vyšla od kadeřnice o 20 cm lehčí :)



Někdy samozřejmě používám i mou oblíbenou Baleu. A to konkrétně šampón bez silikonu s vůní kokosu. Po něm už mi vlasy tak dlouho nevydrží nemastné, což mě celkem mrzí. Ale i přesto se k němu stále vracím.


Po umytí si buď vlasy dám do turbanu a nechám je samovolně uschnou. Potom si je rozčešu svým dřevěným kartáčem, vyžehlím a použiji olejíček z Avonu. Ale když pospíchám a nemám tolik času abych čekala než mi samovolně uschnou tak si je vyfénuji, vyžehlím a zase aplikuji olejíček z Avonu. 


Musím jen podotknout, že olejíček nepoužívám pravidelně. Buď mi zrovna dojde nebo na něj prostě zapomenu. Ale snažím se tedy alespoň jednou týdně ho vmasírovat do konečků.








 Tak tohle jsou mé tři stále přípravky, které používám a budu stále používat. Protože jak už jsem milionkrát zmínila, mám po nich krásně dlouhé a zdravé vlasy. :)
Doufám že se Vám článek líbil a zajímalo by mě, jak o své vlasy pečujete Vy? Vaše Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat