čtvrtek 6. února 2014

Avon kosmetika

Máme další článek a to konkrétně o kosmetice Avon. Tuto sadu jsem dostala od své mamky na Vánoce pod stromeček. V sadě mi chybí ještě balzám na rty, někam se mi zakutálel a já jej namůžu za boha najít :/
Což mě celkem štve, protože nádherně voněl po vanilce (ostatně jako všechny tyto produkty) a měl příjemnou sladkou chuť i nádherně hydratoval.
Teď už ale zpět k sadě, která mi zbyla :)





Nahoře zleva: krém na ruce, tělový peeling, tělový sprej a dole krém na tělo.


Celá sada nádherně voní po vanilce. A začneme krémem na ruce. V balení je 75 ml. Neuvěřitelně rychle se vstřebává a nádherně hydratuje. Krém používám každé ráno, ruce nemám ještě natolik vysušené abych jej používala častěji (což musím zaklepat). S krémem jsem nadmíru spokojená a můžu jedině doporučit.


Jako druhý tu je tělový peeling, ve kterém je 200 ml. Je to můj úplně první peeling, takže ještě nemám s čím srovnávat ale musím uznat že je výborný. Není moc hrubý ale ani ne moc jemný, prostě tak akorát. Pokožku mám po něm krásně jemnou a hladkou a navíc krásně voňavou.Používám ho tak 2x do týdne což si myslím, že je tak akorát :)



Dále tu máme tělový sprej. Osobně tyto spreje od Avonu miluju. Když na sebe nechcete stříkat voňavku je to úžasná věc. Rychle se vstřebává, sice moc dlouho na těle nevydrží, takže je přece jenom lepší trošku zainvestovat do parfému ale i tak je mám moc ráda. V balení je 100 ml. Mně toto balení vydrží strašně dlouho, protože je nepoužívám každý den, ale v létě do kabelky  na malé přestříknutí je výborný.


A poslední tu je tělový krém. V balení je 200 ml. Já měla ještě krém od Balei, takže jsem tento krém ještě nezkoušela, proto vám o něm nemůžu nic víc říct. Ale myslím si, že hydratace bude výborná a vstřebávat se bude taky rychle. Nic méně, už se moc těším až jej vyzkouším.




Tak to by byl další článek o kosmetice z Avonu, doufám, že se Vám líbil a budu se těšit u dalšího článku. Taky by mě zajímalo jestli si něco objednáváte z Avonu nebo z Oriflamu a nebo dáváte přednost kamenným obchodům? Těším se u dalšího článku Vaše Nicol :)



Žádné komentáře:

Okomentovat