středa 29. ledna 2014

Recenze Sérum na suché konečky vlasů od Avonu

Advance Techniques daily shine

Ahojte, dneska mám pro Vás malou recenzi o jednom malém produktu, který dokáže hotové zázraky (teda alespoň mně ano) :)
Řeč je o produktu kosmetické značky Avon. Já osobně v Avonu moc nenakupuji, spíš vůbec. Za to moje mamka tam nakupuje víc. Objednává si  krémy, sprchové gely atd. atd.  Tak jsem si jednou řekla, že zkusím něco nového a objednala jsem si přes ní toto sérum na suché konečky vlasů  Advance Techniques daily shine. Musím říct, že od té doby si ho objednávám už pravidelně po dobu asi 2 let.



V té době, kdy jsem ho zkusila poprvé jsem měla kratší vlasy (asi po ramena) a nijak jsem je nezatěžovala. Upravovala jsem je jen žehličkou na vlasy a to ještě málokdy. Žádné tupírováni, fénování ani jiné pokusy. A vlasy jsem  měla stejně zničené a nechtěly narůst víc jak po ramena.







Ale od  chvíle co jsem sérum začala používat, jsou mé vlasy naprosto zdravé a lesklé. Začala jsem si je i fénovat a častěji žehlit a vlasy? Ty mám teď až po prsa a rostou dál a dál, můžu si s nimi dělat naprosto cokoli a ony jsou stále zdravé a nemají roztřepené konečky, no prostě hotová báseň :)
V lahvičce je 30 ml. a dávkování je na pumpičku, což mi přijde skvělé a hrozně praktické.




Sérum by tedy mělo zacelovat a vyhlazovat narušený povrch Vašich vlasů. Dále zvlhčovat vysušené konečky a regenerovat konečky roztřepené. Vlasy jsou krásně hebké a lesklé a navíc sérum nádherně voní.
Objednat jde tedy v Avonu a jeho stálá cena je 169 kč ale za takovou cenu je tam málokdy. Většinou je v akci a to od 60 až do 120 kč.





Takže za mě určitě ano a budu si jej kupovat nadále protože s mými vlasy dělá hotové zázraky.
Zajímalo by mě, jestli i Vy používáte nějaké takovéhle séra a nebo jestli používáte zrovna tenhle?
Určitě mi to napište dolů do komentářů.

S pozdravem Nicol





Žádné komentáře:

Okomentovat