čtvrtek 20. února 2014

COLORAMA krásky

Když je venku tak krásně tak mám i větší chuť nosit na nehtech nějaké výrazné barvičky.
Laky od značky Maybelline řada COLORAMA mám moc ráda. Mají opravdu krásné barvičky a veliký výběr z nich.
Jak už jsem řekla, když je venku tak krásně, prostě jako na jaře, mám neskutečnou chuť nosit krásné, výrazné barvy na nehtech. A kombinace zlaté a červené mi přijde geniální. Sice trochu mi přijde jako Vánoční kombinace ale mně se prostě líbí.



Výdrž těchto laku je boží, mám je na nehtech asi 5 den a nemám je nijak odštípnuté. Asi jen na dvou prstech a to jenom špičky. Pigmentace je nádherná. U červeného by mi stačila i jedna vrstva a u zlatého by to sneslo i dvě. Štětečky mají tyto laky taky moc příjemné, nejsou ani moc velké a ani moc malé.


Chtěla jsem nějaký červený lak a protože mám COLORAMU moc ráda tak jsem šla přímo k jejímu stánku. Vybrala jsem si tedy tento červený v odstínu 15. A jak už jsem zmínila, stačí mi pouhá jedna vrstva aby na nehtech vypadal krásně. Pigmentace je opravdu krásná.


Tento zlatý lak jsem si koupila minulé léto. Přijde mi na léto jako stvořený. Je v odstínu 108. Pigmentace opět nádherná. U tohoto laku potřebuji sice dvě vrstvy ale to mi nepřijde hrozné. No a v kombinaci s červeným lakem, to je nádherná kombinace, nemyslíte?









A jaký máte názor na COLORAMU Vy? Máte je rádi nebo ne?
Vaše Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat