úterý 11. února 2014

Kráska od GABRIELLA SALVETE STARS

Řeknu Vám, tohle počasí mě dostává. V kalendáři je pořád zima ale venku to je jak na jaře. Svítí sluníčko, tráva se začíná zelenat, ptáčci začínají zpívat, no prostě nádhera :)
Člověk má potom hned lepší náladu, když venku svítí sluníčko a je teploučko než když na sebe musí navléct haldu oblečení aby cestou do školy nebo do práce neumrzl.
Já mám potom náladu na nějaké pěkné barvičky a to jak v oblečení tak i na nehtech.

Nedávno jsem si řekla, že si taky pořídím jeden z těch nových "hitovek" a to pískový lak od Gabriella Salvete. Zrovna na ně byla v Rossmannu sleva tak jsem si řekla, že to je ta správná chvíle na tento kup.
Vážení, musím říct, že určitě nezůstanu jen u jednoho kousku z této řady. Už teď se chystám na lov dalšího krasavce :)










Teď už ale k laku. Vybrala jsem si tedy s pískovým efektem v odstínu Lavender love 13. 
Barva laku je světle fialová s růžovým nádechem a stříbrnými střípky. Tuhle levandulovou barvičku já prostě můžu na čemkoliv. Bohužel v první vrstvě nekryje skoro vůbec, v druhé už je to trošku lepší ale i tak jsem si musela dát tři vrstvy.  Ani ten pískový efekt mi nedělal problém, vůbec mi nevadilo, že nemám hladké nehty jako u ostatních laků. Je to zase něco jiného.







Výdrž má naprosto skvělou. Po čtyřech dnech jsem měla lak pořád na nehtech, a to bez jediného odštípnutí.
Cca po týdnu mě lak trošku omrzel a tak šel dolů. Musím říct, že i můj lak, který mám z Rossmannu od jejich značky Isana měl co dělat aby lak dostal dolů. Strávila jsem poměrně dlouho nad odlakováním a i po tom mi na nehtech zůstaly ty stříbrné střípky. 





No a když si tohle všechno shrneme, tak musím uznat, že tento krasavec se dostal mezi mé oblíbené :)
Už se nemůžu dočkat až si přikoupím další z této úžasné řady Gabriella Salvete Stars.
Pořídili jste si taky nějaký lak s tímto pískovým efektem? 
Mějte se krásně, ahoj Vaše Nicol

2 komentáře:

  1. Ahoj, tohle je teda pěkná barvička. Já mám nějaký světle růžový a je úžasný. Na ruce světlejší než v lahvičce, ale opravdu krásný. Ale nemám ho po ruce, tak nevím číslo. Rozhodně mě hodně zaujal, moc jsem z něj nadšená nebyla, dokud jsem ho nevyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z něj nebyla tak nadšená když jsem si ho kupovala ale chtěla jsem ho vyzkoušet a jsem za to moc ráda. Jsou úžasné

      Vymazat