sobota 1. března 2014

Únorové nákupy

Tak a máme tady zase konec měsíce. Ten čas neskutečně letí a já už se těším na léto a teploučko.
V únoru jsem toho nakoupila podstatně víc než v lednu. Většinou se jedná o kosmetiku, tak jdeme na to.


Na začátku měsíce jsem odjela na týden pryč a protože jsem cestovala opravdu v bojových podmínkách, kde jsem třeba neměla ani sprchu tak jsem si pořídila tyto vlhčené ubrousky pro intimní hygienu.
Koupila jsem je v Kauflandu za 9 kč. V balení je jich celkem 10 kusů, jsou bez alkoholu a s výtažky aloe vera a heřmánku. Voní opravdu nádherně a svůj účel taky plní takže za mě palec nahoru.




Dále jsem si koupila v Lidlu odlakovač na nehty značky Cien za 39,90 kč.  Je bez acetonu a strašně se mi zamlouvá jeho způsob dávkování. Kdy přiložíte vatový tampón na  dávkovač a stisknete. Vatový tampón se takhle navlhčí a nikde vám odlakovač nevystříkne ani nevyteče. V balení je 200 ml. Už jsem ho stihla i vyzkoušet a je fajn. 



V Tescu jsem si koupila štětec na smokey ayes od značky Essence za 39,90 kč.  Jeden štětec od nich už mám a je fajn. Štětinky nevypadávají a jsou příjemné. Takže tenhle musel být taky můj :)





 A teď už k nekosmetickým věcem. Jako první jsem sháněla nějakou kabelku. Chtěla jsem nějakou dostatečně velkou abych ji mohla nosit i do školy, nejlépe i přes rameno a takovou jsem taky našla a to v obchodě Lindex za 499 kč. Je koženková, hnědá barva a  krásně prostorná, je na zip a vepředu i vzadu má malou kapsičku. Vepředu na cvoček a vzadu na zip. Vevnitř má ještě jednou malou kapsičku na zip. V poslední době ji tahám téměř všude :) Kabelka je celkem neforemná tak jsem vám ji nevyfotila jen stáhla obrázek ze stránek obchodu Lindex.

Dále jsem potřebovala novou peněženku, protože tu svoji jsem měla bezmála už 5 let. Poslední dobou jsem se i styděla ji někde v obchodě vytáhnout :( ..
A tak jsem zahájila lov na peněženku, chtěla jsem nějakou praktickou a malou. Tu jsem objevila NY za 249 kč a zamilovala jsem si ji hned na první pohled. Je z příjemného hebkého materiálu, vevnitř je koženková. Má kupsu na zip na drobné a dále na cvoček kde je místo na karty, fotky a bankovky. Moc mě zaujalo zdobení na peněžence :)






No a jako poslední tu máme výhru z Giveaway, kterou jsem vyhrála u Tiny, odkaz na její blog  http://tinyscherryflavor.blogspot.cz/

A to jsou tyto nádherné, dlouhé, pírkové náušnice. Já už jedny pírkové doma mám a to v červené barvě a chtěla jsem si koupit ještě jedny tak jsem byla ráda, že jsem zrovna tyto vyhrála :)


No a jako druhý dáreček jsou tyto odlakovací tampony s vůni citrusů od značky Bel. Opět bez acetonu, tampony jsou z 50% bavlna, 30%  viskóza a 20% polyester. Což mi nevadí, že nejsou ze 100% bavlny. Už se těším až je vyzkouším :) Určitě Vám dám potom vědět jaké byly.
A Týnce chci moc poděkovat za tyto krásné ceny.



No a toto jsou moje celé nákupy za měsíc únor. Doufám, že se Vám článek líbil i když toho nebylo zase moc ale já se určitě polepším :)
A co jste si koupili za únor Vy? Určitě mi napište
Vaše Nicol



2 komentáře:

  1. Cien odlakovač je super. Líbí se mi peněženka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, odlakovač už jsem párkrát vyzkoušela a je opravdu super :)

      Vymazat