pátek 24. ledna 2014

Lednové nákupy

Dneska to budou lednové nákupy, sice leden ještě neskončil ale jsem si stoprocentně jistá, že už si nic tento měsíc nekoupím. Není toho moc, jak všichni víte blíží se pololetí a tak nebyl čas ani nálada chodit po nákupech. Doufám, že v únoru toho bude o trošku víc. Tak se na to  vrhneme. :)
Z kosmetiky tu mám 4 věci, potom 1 bižu a jedny šaty.


Domů mi přišel leták z drogerie Teta. Měli opravdu krásné slevy a tak jsem k nim zavítala i já. Nakupovala jsem především věci do domácnosti jako aviváž, jar atd atd ale to tu dávat nebudu. Nechala jsem tam sice balík peněz ale odcházela jsem s dobrým pocitem, krásně vychytaných slev. 


V Tetě jsem si koupila tuto toaletní vodu značky Adidas Fun sensation body fragrance. V lahvičce je 75ml a voní úžasně. Jak už jsem zmiňovala koupila jsem ji ve slevě za neuvěřitelných 119 kč :)





Dál jsem si v Tetě koupila tento WELLAFLEX SENSITIVE lak na vlasy.Je to 3 strong hold. V Tetě na něj byla sleva když máte kartičku Teta tak jste jej měli za 50 kč. To jsem tam přece nemohla nechat :)







V Rossmannu jsem si pořídila svůj první lak od Gabriella Salvete a to ten s pískovým efektem. Lak je v odstínu Lavender love 13. Odstín je to krásný, určitě se o něm ještě zmíním. Myslím, že jedním pískovým od GS neskončím :) A zase ve slevě za 63 kč. 







Tuto rtěnku jsem ve slevě nezakoupila. Je od značky Miss Sporty v odstínu 021 Spiced rum. Barvička je nenápadná s šimrem. Cenu už si nepamatuji ale myslím, že kolem 50 kč.






 Plesová sezóna je v plném proudu a tak jsem šla na lov šatů. Uspěla jsem hned v první obchodě a zase ve slevě :) Z 299,- na 199,- což si myslím, že na šaty je to úžasná cena. Jsou mi trošku těsnější ale 1, 2 kila dolů a budou ok :) Šaty mají úžasnou bordó barvu s krajkovým detailem přes pás a s délkou nad kolena. Dělan úžasnou postavu.


Detail výstřihu a rukávu 


 Krajkový detail



No a když jsem tak skvěle pořídila s šaty tak jsem ještě zamířila pro nějaký náhrdelník. Já osobně nejraději nakupuji obchůdku zvaný Stoklasa. Mají tam vše od rukavic, šál, prstýnků, náhrdelníku atd atd. prostě vše na co si vzpomenete. A zase jsem ulovila ve slevě tento krásný zlato-černý masivní náhrdelník. A to za 94 kč :)





Doufám, že se vám článek líbil :) Ahoj Vaše Nicol




Žádné komentáře:

Okomentovat