středa 22. ledna 2014

Gelové nehty od vietnamců

           Minulí rok, myslím, že začátkem října jsem se rozhodla zajít si poprvé nechat udělat gelové nehty. Jelikož je v dnešní době nehtařů opravdu hodně ( především vietnamských) a já dostala doporučení na jedno kvalitní, rychlé a levné vietnamské studio tak jsem zamířila přímo tam.
           Gelové nehty jsem chtěla vyzkoušet už dávno ale protože jsem studovala obor kde jsem musela mít čisté a nenalakované nehty  tak jsem si musela počkat. Ve studiu bylo sice ten den plno, ale nečekala jsem dlouho. Práci udělali opravdu rychle a myslím si, že i kvalitně. Nehty mi vydržely cca 5 týdnů, kdy už byly odrosty viditelné a tak jsem si nehty odloupla sama doma. Vůbec to nebolelo ale mé nehty byly opravdu zničené. Proto jsem si koupila v Rossmannu zpevňovač a podkladový lak v jednom, který mi moc pomohl. Jestli si ještě někdy půjdu nechat udělat nehty od vietnamských "profesionálů" to opravdu nevím :) snad možná někdy. A teď už pár fotografií :)




Žádné komentáře:

Okomentovat