pondělí 27. ledna 2014

S Nicol v kuchyni podruhé :)

Plněný hermelín žampióny
Tento recept jsem dělala ještě ve škole. Měli jsme za úkol vymyslet nějaký předkrm a ten taky připravit.
Já si na internetu našla tento a musím říct, že je úžasný a chutná opravdu výborně :)

Ingredience:  1 hermelín
                           10 dk šunky
                                   1 menší žampión
                    sůl
                        pepř

Postup: Nejprve si z hermelínu seřízneme vršek ale opatrně aby se nám nepoškodil. Vnitřek hermelínu vydlabeme do připravené misky, tak aby nám ze zbytku hermelínu zbyl takový kalíšek. 
Bokem si nakrájíme na menší nudličky šunku a žampióny.
Rozehřejeme si pánev, na které si osmahneme žampióny, k nim přidáme šunku a po chvíli vnitřek hermelínu tak aby nám vznikla hezká a hustá hmota. Já přidávala jenom pepř protože slané se mi to zdálo z toho hermelínu už dost. 
Nakonec jsem vydlabaný hermelín zpátky naplnila a přiklopila odkrojeným vrškem. Trochu jsem to na talíři ještě upravila aby to nějak vypadalo.   
Snad se Vám recept líbil, určitě mi napište jestli bude zkoušet nebo ne :)



Vaše Nicol :)

Žádné komentáře:

Okomentovat